dilluns, 29 d’abril del 2013

Bossa Vintage

El que dóna de si un dia de pluja!!

Aquest cap de setmana per fi he tingut el temps de fer proves amb el paper transfer i aconseguir una bossa que tenia al cap des de fa setmanes!!

La historia comença amb una postal de una nina que em va enamorar... i com acostumo a fer compulsivament (glups) la vaig comprar i vaig pensar que ja faria alguna cosa amb ella.

La historia continua amb un paper transfer que vaig comprar de la mateixa manera: que xulo, ja faré alguna cosa amb ell... de fet les etiquetes del bolsos les faig amb aquest paper transfer i com que ja he rentat els bolsos a la rentadora uns quants cops i la etiqueta aguanta perfectament, he pensat que ja ha passat el control de qualitat Fils Unics per a fer-l'ho servir en algun altre lloc més xulo que només les etiquetes.

Així doncs, amb aquests factor a la mà vaig pensar " I si..." i dit i fet. Un bolso requetemoníssim amb la meva nina de postal escanejada, impressa al paper transfer, planxada a una tela blanca, la tela cosida a la tela de topets, possada una punta al voltant i una ondulina per resaltar-ho... fàcil, oi?


I després toca fer el bolso... aquest cop faré un quadradet amb cremallera, práctic i bufó!!


Tachán!!

Aquí teniu l'últim Fil Únic, i la mare està molt orgullosa d'ell, oish és que es taaan maco!! El tindreu a la venda per 20€ el proper divendres dia 3 al mercat artesanal que farem a Une Tu Creatividad pel dia de la mare. Així que ja saps, en comptes d'anar a El Corte Inglés a buscar el típic perfum... sigues original, regala artesania!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada