divendres, 20 de gener del 2012

Clauers de feltre





























Hola,


Ja som divendres!!



Ho veieu que ràpid que passa la setmana... aish aish, gent de poca fe!!



Bé, avui us porto un parell de clauers ben bonics i ben pràctics.


Per què pràctics? Per varis motius, per exemple, són grans, el que vol dir que quan fiques a mà a la bossa per treure les claus que vens de comprar i parlant pel móvil i no trobes les puny... claus, doncs amb aquests clauers es fàcil perquè per la mida i pel tacte les trobareu de seguida. I si, ho sé per pròpia experiència.


A més a més van molt bé com a claus del cotxe o de la moto, perquè com que son de feltre no ratllen ni la tapiceria del cotxe, ni el carenat de la moto (allò que sempre queda una marca quan es fan servir clauers metàlics, lleig lleig), i això, també ho sé per pròpia experiéncia.


I a més, com sempre, són fets a mà i unics, ara tinc aquests dos, pero sempre en vaig fent de nous. I, com sempre també, si en voleu amb alguna forma o color en particular, només cal que m'envieu un mail a filsunics@gmail.com.


També podem servir per a detallets de noces o bateig, amb una forma de núvis o de nadó o el que us vingui de gust!!



Fa poc vaig fer un amb forma de cotxe moníssim (no tinc fotos, catxis!!) i amb forma de casseta o el que se us acudeixi!!


El preu, com sempre també, baixet baixet: 3€. Si en voleu un "a mida" o en quantitats grans, doncs ja en parlaríem.


Bon cap de setmana a tothom!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada