dimarts, 3 de gener del 2012

La meva botiga preferida


Hola de nou,
Comencem a compartir idees i coneixements!!
Com que no tinc temps de fer cursos de patchwork, prefereixo els monogràfis. Són un matí de dissabte, s'aprén molt en poc temps i sempre els hi trec tot el suc.

La meva botiga preferida es La Gallina Paperina, amb la Geli com a professora. Té mooolta paciència, pobreta, i s'explica molt i molt bé. Ademés demostra que vol que aprenguis, que en treguis profit de la estona que estàs amb ella. Si alguna vegada no ens ha donat temps d'acabar la labor, sempre ens diu que ens passem un altre dia. I si ens passem, sempre té una estoneta per aclarar-nos dubtes o petar la xerradeta. Una professora com cal!!

Ara estava mirant els propers monogràfics:

http://http://www.gallina-paperina.com/search/label/Classes%20i%20monogr%C3%A0fics?max-results=20

I em penso que faré el de la mascara de carnestoltes. M'encanta carnestoltes i les disfresses, així que si nó aquest any, segur que algún dia li trec profit.

Ja us explicaré!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada