dilluns, 19 de març del 2012

Festival de Patchwork Sitges 2012

Bon dilluns!!

Aquest cap de setmana ha sigut d'allò més interessant i productiu. Dissabte al matí vaig estar al Festival Internacional de Patchwork de Sitges, com sempre, fins a la bandera de gent però un bon lloc per agafar idees, comprar cosetes i engrescar-se amb nou projectes.

Aqui teniu el que em vaig comprar: fat quarters en tons verds a la Gallina Paperina, unes bobines de fusta i unes puntilletes molt mones, una revista, uns minibotons a Fet a mà i agulles per a la màquina de cossir, que només men'n quedava una!! Total, uns 35€, aquest any m'he contingut.




La revista es d'Anna Patch i vaig escollir aquesta perquè té uns bolsos amb forma de mussol i de casa moníssims!!



Les teles són per al capçal del llit, per acompanyar els green works, i la resta... ja ho veurem.

I dissabte a la tarda vaig fer el curs de Ganxet Avançat de Duduá, súper interesant: vam fer el granny square, aquest ja el sabia fer, però vaig aprendre noves maneres de fer-lo. I després vam a prende el punt trinitat: és un punt calat que no sé perquè quan el veig penso en una armilla d'estiu!!
He trobat aquest blog on explica com es fa, al principi és una mica follon, però a la que li agafes el truquillo, tira milles!! Li estic fent un cinturó a la meva neboda per a practicar, ja se sap que quan s'aprén una cosa nova s'ha de repetir molt per a que no s'oblidi als dos dies. I la setmana que vé, ens ensenyaran dos punts més. I prometo fer fotos!!

http://lanezitut.blogspot.com.es/2010/05/punto-trinidad.html






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada