dijous, 22 de març del 2012

Un altre curs

Bon dia!!

Tot i que sigui un dia gris, plujós i gens primaveral, estic la mar de contenta!!

M'he apuntat a un altre curs de Duduá, tot i que aquest cop canviem l'agulla del ganxet, per les dues agulles del tricotar.

El curs és un avançat de tricotar, sobre patronatge, per a aprendre a fer jerseis. Això ho tinc una mica cru i m'ha semblat un curs ideal per a perfilar els coneixements que tinc sobre fer mitja, em falta fer bé els colls, els punys, no sé fer traus per als botons... amb aquest taller ja podré fer qualsevol cosa!!

http://duduadudua.blogspot.com.es/2012/03/taller-de-patronaje-en-tricot.html

Així que els propers tres dijous, em tocarà còrrer!!

1 comentari:

  1. Un dia haurem de fer un intercanvi. Tu m'ensenyes a cusir i jo a fer galetes decorades (ahir també vaig fer un curs sobre el tema je, je...)

    ResponElimina