dilluns, 29 d’octubre del 2012

Mitjons calentons!!

Hola,
Ahir diumenge vaig aprofitar molt i molt la tarda amb un curs de mitjons a All you Knit is Love. El curs eren 4 hores seguides, sense menjar ni beure ni anar al lavabo... que sufrida es la vida de la artista!!

No vaig sortir molt contenta perquè com que erem moltes alumnes, la Marga no podia estar molt per totes, i t'havies d'esperar una micona per a que t'expliqués el següent pas, això unit a que no tenia el dia i em sortien punts d'on no tocava i em desapareixien sense explicació, doncs vaig sortir amb una mena de cosa rara que res tenia a veure amb un mitjó.

PERÒ, com que a tossuda no hi ha qui em guanya, vaig arribar a casa i vaig desfer i tornar a fer i... voilà!!


Encara li falta pujar la canya, però això només es tirar milles!!
Apa, doncs ja sé fer mitjons amb agulles circulars!! Quina ilu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada