dilluns, 15 d’octubre del 2012

Torne-m'hi!!

Després de dues setmanes fóra, he tornat amb moltes idees, moltes cossetes noves i moltes ganes!!

Tinc mil projectes començats i mil més en projecte, mil idees de cursos, de vestits, de cossetes pel Nadal... si si, que el tenim al tombar la cantonada!!

El primer que us ensenyo acabat és el Mei Tai de la Violeta, ara encara es molt petita però d'aquí quatre dies ja podrà anar-hi.

El Mei Tai el vaig comprar, però és molt senzill de fer, em vaig apuntar les mides per si algú me'n demana en un futur, fer-l'ho jo directament.



Després els pares de la criatura van veure un petit detall... estava possat al revés!!

JA JA JA, ara em toca desfer-ho i tornar-ho a fer bé, no crec que me n'oblidi ara!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada