dilluns, 17 de desembre del 2012

Fira de Santa Llúcia a Cornellà

Hola!!

Estic que em fan mal fins i tot les pestanyes, però taaaan contenta, m'ho vaig passar taaaan bé.

La gent estava molt interessada en el que fem a Une tu Creatividad: els nostres tallers, les nostres propostes, què ón èrem, "ah si, aqui a Cornellà?" fins i tot va haver gent que em va dir "Ai, que bé, portava temps buscant una cosa així". De debó, la idea d'aquesta dira era aquesta: que la gent de Cornellà sàpiga que hi ha un centre on poden venir a aprendre, a compartir, a passar una estona, etc etc.

Va ser un dia cansat, sobretot al matí que vam fer els tallers dels nens amb els telars i van fer com 20 telars, no sé, va haver un moment que no donava a l'abast. Però els nens se n'anàven tant contents, que val la pena "muy mucho".


També van passar-se moltes alumnes a saludar-nos (gràcies maques, sou la bomba!!) i, el pitjor de tot... m'he quedat sense tiós, es van vendre tots!!

Bé, en resum, cansat però va valer la pena 100%.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada