dilluns, 3 de desembre del 2012

La meva màquina de cosir...

Crec que mai he parlat de la meva màquina de cosir. La vaig comprar farà uns 4 o 5 anys i no volia gastar-me un pastizal, primer perquè no el tenia i segón perquè no sabia si aoxò de cosir seria una afició temporal o un amor a primera vista. Així que després de molt mirar a foros i a webs, vaig optar per alguna Bernette, la marca de màquines "barates" de Bernina.

Em vaig agafar la E56, em sembla que només hi ha dos models més baixos i crec recordar que em va costar 300 i pico euros. Fins ara mai m'havia donat cap problema, pero ahir estava acabant un bolso i... perdó, és que m'emociono de recordar-ho... snif snif... va començar a enredar-se el fil a la canilla. Primer vaig pensar que la canilla estaria mal feta, la vaig canviar. Res. Després que potser era la tensió i vaig tocar i probar la tensió de dalt, la de baix, la de la canilla...Res. Després que potser se li havia quedat algún tros de tela o fils a la canilla, la vaig desmontar sencera i li vaig possar oli a tot.... Res
Així que aquesta tarda la portaré al metge... a veure que em diuen, segur que és una xorrada, pero osti tu, no podia haber escollit millor moment!! Ara que estic preparant tot el de la Fira de Santa Llúcia de Cornellà!! Sort que tinc una altra màquina de recanvi, però es petita i no pot amb teles gruixudes com les que faig servir per als bolsos...
Bé, ja us explicaré com va la reparació, preguntaré si té horari de visites per portar-li teles i fils bons, que ella amb fils dolents s'encalla molt i no li agraden, pobreta meva.
Aish!! Si es que no somos nadie!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada