dilluns, 23 de juliol del 2012

Vestidets d'estiu

Hola!!

Uan entradeta ràpida per dir-vos que tinc joguina nova. Ultimament m'havia donat per fer vestits i he tingut unes quantes comandes, com ja us vaig explicar. Aleshores quan tenia el vestit tallat i cossit, abans de rematar-l'ho, havia d'anar a la clienta a provar-li. Però ara ja no cal, perquè m'he comprat un maniquí regulable, amb unes rodes li pots possar la talla de la clienta, de manera que li probes el vestit i veus com li escaurà. És genial!!

Aquest cap de setmana he acabat un, quan el vaig començar no sabia que será premamá, però mentre el feia em vaig enterar que la meva amiga estava embarassada, així que he fet alguna petita modificació per a que li serveixi durant l'embaràs, li he possat niu d'abella a l'esquena per a que sigui més adptable i està tot cossit amb fil en ziga zaga per a que la tela, que és una mica elàstica, mantingui aquesta elasticitat:

Què us sembla?
Està fet amb la tela de les nines japonessas, m'encanta aquesta tela. A veure si puc fer-me un abans de les vacances!!

El segon vestit que he fet ha sigut per a la meva germana gran, que avui fa anys. FELICITATS LLUISETA!!


També porta niu d'abella a l'esquena, i a aquest sí que li he possat el bies, queda molt xulo!!


I encara n'he fet un altre, aquest cop per a mi, però no tinc foto!! demà el penjo, es taaant maco...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada